Tiskalniki

hptisk

TISKALNIKI

Preverite električni kabel, ali je vklopljen v tiskalnik in v elektriko? Četudi vidite, da je kabel v tiskalniku, preverite ali je v dejanskem stiku - potisnite kabel v vtičnico na obeh straneh.

Preverite, če je tiskalnik prižgan - ali na tiskalniku gori (zelena) lučka?
Preverite stanje vašega tiskalnika - toner, papir in kartuše - ali na tiskalniku gori oranžna ali rdeča lučka?

Kadarkoli se tiskalnik ponovno priklopi na elektriko ali vklopi le ta malo "zmelje" (vrti valje, preveri toner, preveri papir). Če tega "mletja" ni to morda kaže na mehansko okvaro.

usb-ab

Preverite podatkovni kabel (USB), ali je vklopljen v tiskalnik in v enega od USB vhodov na računalniku - preverite stik, potisnite kabel v vtičnico na obeh straneh.

Če je USB kabel za tiskalnik izklopljen iz računalnika ga vtaknite nazaj v isti USB vhod, saj bodo Windows-i v nasprotnem primeru ponovno zaznavali in nameščali napravo, kar pa nima vedno srečnega konca.

utpk

Če je tiskalnik povezan na mrežno preverite ali je kabel (UTP) vklopljen v tiskalnik in internetno vtičnico - preverite stik, potisnite kabel v vtičnico na obeh straneh.

tiskalnik preklici

Kliknite na Start-Naprave in tiskalniki. Odpre se vam seznam.

Če vašega tiskalnika ni na seznamu ga je potrebno namestiti. Za namestitev tiskalnika se obrnite na RC.

Na seznamu poiščite vaš tiskalnik. Ni nujno, da je ime tiskalnika na seznamu enako dejanskemu imenu in oznaki tiskalnika.

Preverite ali ima tiskalnik zeleno kljukico. Če je nima kliknite z desnim gumbom na tiskalnik in v meniju izberite Nastavi kot privzeti tiskalnik. Če imate več tiskalnikov morate sami vedeti kater tiskalnik naj bo privzeti.

Z levim gumbom 2x kliknite na tiskalnik in odpre se vam novo okno, ki prikazuje čakalno vrsto. To okno mora biti prazno, kadar tiskalnik ne tiska. Če okno ni prazno morate preklicati dokumente v čakalni vrsti. Kliknite na Dokument-Prekliči, kot je na sliki (klik na sliko za povečavo). Čakalna vrsta ja včasih "trmasta" in se ne sprazni takoj. V večini primerov pomaga ponovni zagon računalnika.

Ker ima tiskalnik lasten spomin je včasih potrebno resetirati tudi tega. To storite tako, da tiskalnik za 5 sekund izklopite iz elektrike. Torej ni dovolj, da tiskalnik ugasnete, izklopite električni kabel iz vtičnice ali tiskalnika.

Če tiskalnik še vedno ne deluje obvestite RC, prijavanapak@ff.uni-lj.si

Tiskalnike, ki so izven 3 letne garancije, servisira (samoplačniško) zunanji izvajalec. Servis vam uredimo v RC, lahko pa ga naročite tudi sami.

Preden naročite servis se prvo prepričajte, da tiskalnik ni več v garanciji. S to informacijo vam na podlagi inventarne številke lahko pomaga gospa Simona Arhar iz računovodstva, simona.arhar@ff.uni-lj.si, tel: 1026, soba: 520

Zunanji izvajalec je g.Valentinčič - 041 779 084

Računalniški center vsem oddelkom in strokovnim službam svetuje, da se zgledujejo po velikih in uspešnih podjetjih, kjer sta varčnost in smotrna raba na prvem mestu.

Naš predlog je, da bi imel vsak hodnik samo 1 boljši tiskalnik (kopirani stroj), namesto veliko običajnih posamičnih tiskalnikov. Cenovno bi to bilo bolj ugodno, tudi strošek na natisnjeno enoto (toner) bi bil manjši. Hkrati vas pozivamo, da zmanjšate obseg tiskanja, kolikor je to možno.