TEŽAVE Z DELOVANJEM

Število besed: 182
Čas branja: 1 min

Dva najbol pogosta vzroka za nedelovanje e-pošte, ko je račun že vzpostaljen: Microsoft Office Outlook je brez povezave in težave z internetom.

Če računalnik ni povezan na internet pošta ne bo delovala. Za vse prenosne naprave se svetuje nastavitev Eduroam. Če je težava drugje naj se za pomoč kontaktira RC.

Če je povezava z internetom vzpostaljena (spletne strani se odprejo) naj se preveri ali je Outlook brez povezave. V zavihku POŠLJI/PREJMI je na skrajni desni ikona Brez povezave. Ta ikona naj ima belo ozadje. Če je ta ikona aktivna ima modro ozadje, hkrati spodaj desno na robu okna programa Outlook piše brez povezave. S klikom na omenjeno ikono se vzpostavi povezava.

Vsaka ikona dobi modro ozadje kadar se nad njo “zapelje” miško. Naj to ne zavede.

Če je kapaciteta poštnega predala (2GB) zapolnjena se za sprostitev le tega naredi arhiv.

S strežnikom za elektronsko pošto upravlja Univerza v Ljubljani. V primeru težav s pošiljanjem ali prejemanjem samo določene pošte (ostalo deluje), večjih količin neželene pošte (SPAM), dolgotrajnih pozkusov vzpostavljanja povezave… je na voljo Univerzitetna služba za informatiko helpdesk@uni-lj.si, tel: 01 2418 668